Verzending en levering

Als je bestelling bij mij binnen is, dan ga ik aan de slag om die met zorg voor jou in te pakken en te versturen. Twee keer per week gaan de binnengekomen bestellingen de deur uit. Je ontvangt van mij de track & trace code zodat je de status van het pakket kunt volgen.

De gemiddelde levertijd van je bestelling is ongeveer een week. Als het erg druk is bij de transporteurs kan het mogelijk iets langer duren voordat je bestelling binnenkomt.

VERPAKKEN

Omdat ik graag duurzaam wil ondernemen werk ik zoveel mogelijk met hergebruikte verpakkingsmaterialen. Krijg ik spullen of materialen geleverd, dan bewaar ik de verpakkingen en beschermingmaterialen zodat ik die later weer kan inzetten om jouw bestelling te versturen. Ik probeer die zoveel mogelijk neutraal te maken. Verzendlabels en andere stickers eraf, en als er grote afbeeldingen of logo’s op de doos staan dan keer ik die zoveel mogelijk binnenstebuiten, zodat je niet in verwarring raakt als jouw bestelling ineens heel ergens anders vandaan lijkt te komen.

Check bij ontvangst altijd eerst even het adreslabel, want daarop zet ik altijd mijn naam en adres als afzender van het pakket. Zo kun je zien dat het toch bij mij vandaan komt 🙂

BEZORGING EN CONTROLE

Is je pakket bezorgd? Controleer dan s.v.p. zo snel mogelijk of alles goed binnengekomen is. Heb je het juiste product ontvangen? Zit er geen schade aan? In dat laatste geval: meld het zo snel mogelijk bij mij, in ieder geval binnen 2 dagen. Stuur vooral ook foto’s mee van de schade, dan kunnen we samen bespreken wat de mogelijkheden zijn om dit op te lossen. En kan ik ervoor zorgen dat het transportbedrijf onderzoek doet naar de oorzaak.

Vanaf het moment dat je pakket bezorgd is heb je 14 dagen bedenktijd. Wil je bij nader inzien het product toch niet kopen? Dan kun je het (op eigen kosten) retour sturen. Op de pagina herroeping en retourneren kun je lezen hoe dat werkt.