Klachtenregeling

Ik hoop natuurlijk dat alles naar wens verlopen is. Dat je tevreden bent over je bezoek aan de webshop, dat de verzending goedgegaan is en dat jij blij bent met je bestelling. Mocht er nou toch iets zijn waar je niet helemaal tevreden over bent, dan hoor ik dat graag. Want zo kan ik mijn service blijven verbeteren.

PROBLEEM MET DE WEBSHOP

De webshop wordt continu in de gaten te houden om te checken of alles nog goed functioneert. Maar soms kan het toch gebeuren dat een issue niet direct gezien wordt. Dus wanneer je problemen ervaart, laat het me dan direct weten. Dan ga ik het zo snel mogelijk (laten) oplossen. Krijg je een foutmelding, stuur dan s.v.p. de tekst van de foutmelding mee (mag ook een foto zijn). Dat helpt mij enorm om het probleem te vinden.

SCHADE OF DEFECT PRODUCT

Als je jouw bestelling ontvangt en het product is beschadigd, meld dit dan bij mij binnen 2 dagen na ontvangst van je bestelling. Stuur bij voorkeur ook foto’s door van de schade, zodat voor iedereen duidelijk is waar het probleem zit. Zo kunnen we direct samen kijken naar een goede oplossing. En kan ik bovendien onderzoek bij de transporteur (laten) doen wanneer je product tijdens het vervoer beschadigd is.

ANDERE KLACHT

Ook voor andere zaken waarover je niet tevreden bent kun je mij bericht sturen. Ik neem zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, contact met je op. Ik laat je dan weten hoe ik het issue ga oplossen of ik ga met jou in gesprek als er eerst overleg nodig is. Wanneer er meer tijd nodig is om de oplossing te realiseren dan hoor je dat ook binnen die 14 dagen van me. Je krijgt dan een schatting wanneer het probleem naar verwachting opgelost is.

Om jouw klacht in te dienen kun je een mail sturen (welkom@mooihergebruikt.nl) of een appje sturen (06 – 13 83 77 68). Stuur daarbij ook je foto’s van foutmeldingen of beschadigingen mee.

Winkelwagen